Szkolenia zamknięte mają charakter szkoleń "szytych na miarę", a więc ściśle dostosowanych
do potrzeb odbiorców.
Diagnoza potrzeb szkoleniowych
- Ustalenie poziomu wiedzy uczestników szkolenia - rozmowa z wykładowcą, ankieta
- Analiza oczekiwań uczestników
Określenie zakresu szkolenia
- Wybór modułów szkoleniowych - szkolenie standardowe
-
Modyfikacja zakresu szkolenia w zależności od potrzeb Klienta - szkolenie "szyte
na miarę"
Wybór miejsca szkolenia
- Tryb zdalny
- Siedziba firmy Klienta
- Siedziba InfoTraining
- Zewnętrzna sala szkoleniowa
Przedstawienie oferty szkoleniowej
- Cele szkolenia - komptencje nabywane/ doskonalone na szkoleniu
- Szczegółowy plan szkolenia
- Czas trwania szkolenia
Opracowanie szkolenia "szytego na miarę"
- Zapoznanie się z rozwiązaniami używanymi przez Klienta
- Przygotowanie przykładów dostosowanych do potrzeb Klienta
Przeprowadzenie szkolenia
- Przykłady rozwiązań programistycznych
- Ćwiczenia do wykonania przez uczestników szkolenia
- Dyskusja z wykładowcą
Ewaluacja szkolenia
- Wypełnienie ankiet oceniających poziom merytoryczny szkolenia i umiejętności wykładowcy
- Przekazanie Klientowi raportu ze średnimi ocenami z ankiet i uwag uczestników
- Ewentualne propozycje zmian dotyczących zakresu/ formy kolejnych szkoleń