Szkolenia zamknięte mają charakter szkoleń "szytych na miarę", a więc ściśle dostosowanych do potrzeb odbiorców.

Diagnoza potrzeb szkoleniowych

  • Ustalenie poziomu wiedzy uczestników szkolenia - rozmowa z wykładowcą, ankieta
  • Analiza oczekiwań uczestników

Określenie zakresu szkolenia

  • Wybór modułów szkoleniowych - szkolenie standardowe
  • Modyfikacja zakresu szkolenia w zależności od potrzeb Klienta - szkolenie "szyte na miarę"

Wybór miejsca szkolenia

  • Siedziba firmy Klienta
  • Siedziba InfoTraining
  • Zewnętrzna sala szkoleniowa

Przedstawienie oferty szkoleniowej

  • Cele szkolenia - komptencje nabywane/ doskonalone na szkoleniu
  • Szczegółowy plan szkolenia
  • Czas trwania szkolenia

Opracowanie szkolenia "szytego na miarę"

  • Zapoznanie się z rozwiązaniami używanymi przez Klienta
  • Przygotowanie przykładów dostosowanych do potrzeb Klienta

Przeprowadzenie szkolenia

  • Przykłady rozwiązań programistycznych
  • Ćwiczenia do wykonania przez uczestników szkolenia
  • Dyskusja z wykładowcą

Ewaluacja szkolenia

  • Wypełnienie ankiet oceniających poziom merytoryczny szkolenia i umiejętności wykładowcy
  • Przekazanie Klientowi raportu ze średnimi ocenami z ankiet i uwag uczestników
  • Ewentualne propozycje zmian dotyczących zakresu/ formy kolejnych szkoleń